2025 рік, 60 сторінок, 90% унікальності. Список використаних джерел містить 48 найменувань
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО
ВІКУ
1.1. Поняття фонетико-фонематичного розвитку та його порушення
1.2. Причини порушень фонетико-фонематичного розвитку у дітей старшого дошкільного віку
1.3. Психолого-педагогічні особливості розвитку мовлення у дітей старшого дошкільного віку
1.4. Сучасні підходи до діагностики фонетико-фонематичних порушень
Висновки до першого розділу
РОЗДІЛ
2. ОСОБЛИВОСТІ ЛОГОПЕДИЧНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З
ПОРУШЕННЯМ ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНОГО РОЗВИТКУ
2.1. Етапи корекційно-логопедичної роботи
2.2. Методи та прийоми корекції фонетико-фонематичних порушень
2.3. Особливості організації роботи логопеда з батьками та педагогами
2.4. Співпраця логопеда і психолога в роботі з дітьми з фонетико-фонематичними порушеннями
Висновки до другого розділу
РОЗДІЛ
3. ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД РОБОТИ З ДІТЬМИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ
ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНОГО РОЗВИТКУ
3.1. Дослідження стану фонетико-фонематичного розвитку у дітей старшого дошкільного віку
3.2. Організація та проведення корекційної роботи
3.3. Оцінка ефективності корекційної програми та рекомендації щодо її вдосконалення
Висновки до третього розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК
ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.