2024 рік, 90 ст. Список використаних джерел містить 65 найменувань. У роботі вміщено 3 таблиці, 2 рисунки
ЗМІСТ
ВСТУП | |
РОЗДІЛ 1 | РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ В ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ |
| 1.1. Наукові підходи до проблеми загального недорозвинення мовлення в дітей дошкільного віку |
| 1.2. Особливості розвитку зв’язного мовлення в дітей дошкільного віку |
| 1.3. Особливості розвитку мовлення в дітей дошкільного віку ЗНМ |
| Висновки до розділу 1 |
РОЗДІЛ 2 | ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ СФОРМОВАНОСТІ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ В ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗНМ |
| 2.1. Організація і методика дослідження зв’язного мовлення дітей дошкільного віку |
| 2.2.Результати впровадження методики дослідження зв’язного мовлення дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення |
| 2.3. Шляхи оптимізації зв’язного мовлення в дітей із загальним недорозвиненням мовлення |
| Висновки до розділу 2 |
ВИСНОВКИ | |
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ | |
ДОДАТКИ |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.