2023 рік, 87 ст. Список використаних джерел містить 49 найменувань. У роботі вміщено 44 рисунки та 7 таблиць
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ОРФОГРАФІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
1.1. Сутність, зміст поняття «орфографічна компетентність» у науково-педагогічній літературі
1.2. Психолого-педагогічні основи формування орфографічної компетентності здобувачів початкової освіти
1.3. Стан проблеми формування правописних умінь молодших школярів у теорії і практиці початкової мовної освіти
Висновки до першого розділу
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ОРФОГРАФІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБОМ ВПРАВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
2.1. Вивчення рівнів сформованості орфографічних умінь у здобувачів початкової освіти
2.2. Формування орфографічної компетентності засобом інтерактивних вправ, дидактичних ігор на уроках української мови в 3 класі
2.3. Аналіз результатів експериментального дослідження
Висновки до другого розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.