2025 рік, 38 сторінок, 80% унікальності. Список використаних джерел містить 21 найменування. У роботі вміщено 4 таблиці, 2 рисунки
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ МЕНТАЛЬНОГО ЗДОРОВ’Я МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
1.1. Аналіз проблеми збереження ментального здоров’я учнів молодшого шкільного віку в умовах воєнного стану
1.2 Майндфулнес як техніка ментального здоров’язбереження учнів початкової школи в умовах воєнного стану
1.3 Критерії та рівні збереження ментального здоров’я молодших школярів в умовах воєнного стану
Висновки до розділу І
РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МЕНТАЛЬНОГО СТАНУ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ВОЄННИЙ ПЕРІОД ЗАСОБАМИ МАЙНДФУЛНЕС ТЕХНІКИ
2.1. Дослідження стану ментального здоров’я учнів початкової школи
2.2. Психолого-педагогічні умови збереження ментального здоров’я молодших школярів в умовах воєнного стану засобами майндфулнес техніки
2.3. Організація експериментальної роботи та аналіз результатів дослідження щодо ефективності впровадженої техніки майндфулнес
Висновки до розділу ІІ
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.