2022 рік, 90 ст. Список використаних джерел містить 64 найменувань. У роботі вміщено 10 рисунків та 1 таблиця.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ СТРАХІВ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З РАННІМ ДИТЯЧИМ АУТИЗМОМ
1.1. Аутизм та його прояви в дітей молодшого шкільного віку
1.2. Поняття страху в сучасній дитячій психології
1.3. Детермінанти страху в дітей молодшого шкільного віку з раннім дитячим аутизмом
Висновок до першого розділу
РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ СТРАХІВ В УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З РАННІМ ДИТЯЧИМ АУТИЗМОМ
2.1. Організація та проведення емпіричного дослідження з вивчення страхів у молодших школярів з аутизмом
2.2. Аналіз результатів вивчення страхів у дітей з раннім дитячим аутизмом
Висновок до другого розділу
РОЗДІЛ ІІІ. ПСИХОЛОГІЧНА КОРЕКЦІЯ, СПРЯМОВАНА НА ПОДОЛАННЯ СТРАХІВ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З РАННІМ ДИТЯЧИМ АУТИЗМОМ
3.1. Мета, напрями і завдання корекції подолання страхів у молодших школярів з аутизмом
3.2. Розробка тренінгової програми щодо корекції страхів у дітей з аутизмом
3.3. Перевірка ефективності реалізованої програми
3.4. Практичні рекомендації батькам, педагогам та психологам щодо подолання страхів у дітей молодшого шкільного віку з раннім дитячим аутизмом
Висновок до третього розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.