2022 рік, 100 ст. Список використаних джерел містить 75 найменування. У роботі вміщено 30 рисунків та 5 таблиць.
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОСНОВ АВТОМАТИКИ І РОБОТОТЕХНІКИ
1.1 Освітня робототехніка як вид інноваційної професійної освіти
1.2 Тенденції розвитку цифрових технологій на сучасному етапі становлення цифрового суспільства
1.3 Проблеми трансформації освіти в галузі цифрової трансформації
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ МОДУЛЮ «ОСНОВИ АВТОМАТИКИ І РОБОТОТЕХНІКИ»
2.1 Формування ключових і предметних компетентностей учнів робототехнічними засобами STEM-освіти
2.2 Аналіз тенденцій розвитку освітньої робототехніки та автоматики в закладах середньої освіти
2.3 Аналіз компетентностей вчителів технологій у галузі освітньої робототехніки
РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДЖЕННЯ ВИКЛАДАННЯ МОДУЛЮ НА УРОКАХ ТЕХНОЛОГІЙ
3.1 Методи і технології підготовки вчителів до викладання модулю на уроках технологій
3.2 Особливості проведення педагогічного експерименту і його результати
Посилання на коротку презентацію роботи: https://drive.google.com/file/d/1gd_HpEkB3bVq2lQO7lz67yPOJWJb4SSI/view?usp=sharing
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.