Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
500 грн

Система SMM-менеджменту суб'єкта ресторанного бізнесу (на прикладі ресторану «Прага», м. Київ)

В наявності
500 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
40

2022 рік, 40 ст. Список використаних джерел містить 13 найменувань. У роботі вміщено 15 рисунків, 1 таблицю.

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ SMM-МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА

1.1. Теоретичні основи SMM-менеджменту

1.2. Характеристика основних завдань SMM-менеджменту

1.3. Особливості впливу SMM-менеджменту на результати діяльності підприємства

РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ SMM-МЕНЕДЖМЕНТУ РЕСТОРАНУ «ПРАГА», м. КИЇВ

2.1. Аналіз господарської діяльності ресторанного підприємства

2.2. Оцінка просування ресторанного продукту та послуг у соціальних   мережах

2.3. Дослідження впливу SMM-менеджменту на результати  діяльності   ресторану

РОЗДІЛ ІІІ. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ SMM-МЕНЕДЖМЕНТУ РЕСТОРАНУ «ПРАГА». м. КИЇВ

3.1. Обґрунтування основних напрямів застосування соціальних медіа в маркетинговій діяльності ресторану

3.2. Прогноз реалізації напрямів удосконалення SMM-менеджменту підприємства

ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Детальна інформація
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
40

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net