2022 рік, 40 ст. Список використаних джерел містить 13 найменувань. У роботі вміщено 15 рисунків, 1 таблицю.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ SMM-МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА
1.1. Теоретичні основи SMM-менеджменту
1.2. Характеристика основних завдань SMM-менеджменту
1.3. Особливості впливу SMM-менеджменту на результати діяльності підприємства
РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ SMM-МЕНЕДЖМЕНТУ РЕСТОРАНУ «ПРАГА», м. КИЇВ
2.1. Аналіз господарської діяльності ресторанного підприємства
2.2. Оцінка просування ресторанного продукту та послуг у соціальних мережах
2.3. Дослідження впливу SMM-менеджменту на результати діяльності ресторану
РОЗДІЛ ІІІ. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ SMM-МЕНЕДЖМЕНТУ РЕСТОРАНУ «ПРАГА». м. КИЇВ
3.2. Прогноз реалізації напрямів удосконалення SMM-менеджменту підприємства
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.