В наявності
1 500 грн
Характеристики:
(дивитися всі)
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
62
Унікальність роботи
75 %
60 джерел літератури, 26 табл., 8 рис.
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
1.1.Сутність маркетингової стратегії підприємства
1.2. Методичний інструментарій розробки маркетингової стратегії підприємства
РОЗДІЛ 2 ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ТОВ «КПМГ-Україна» НА ВІТЧИЗНЯНОМУ ІТ-РИНКУ
2.2. Особливості діючої стратегії маркетингу ТОВ «КПМГ-Україна» на вітчизняному ІТ-ринку
3.1. Пропозиції щодо поліпшення процесу формування та вибору стратегії маркетингу ТОВ «КПМГ-Україна»
Подивитись короткий огляд роботи можна за наступним посиланням:
РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ.pptxДетальна інформація
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
62
Унікальність роботи
75 %
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.