Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
1 500 грн

Розробка маркетингової стратегії підприємства на ринку інформаційних технологій

В наявності
1 500 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
62
Унікальність роботи
75 %

 60 джерел літератури, 26 табл., 8 рис.

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ

1.1.Сутність маркетингової стратегії підприємства

1.2. Методичний інструментарій розробки маркетингової стратегії підприємства

РОЗДІЛ 2 ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ТОВ «КПМГ-Україна» НА ВІТЧИЗНЯНОМУ ІТ-РИНКУ

2.1. Аналіз впливу зовнішніх факторів та оцінювання факторів внутрішнього середовища у процесі функціонування ТОВ «КПМГ-Україна» на вітчизняному ІТ-ринку

2.2. Особливості діючої стратегії маркетингу ТОВ «КПМГ-Україна» на вітчизняному ІТ-ринку

РОЗДІЛ 3 НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСІВ РОЗРОБКИ І ВИБОРУ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ТОВ «КПМГ-Україна» НА ВІТЧИЗНЯНОМУ ІТ-РИНКУ

3.1. Пропозиції щодо поліпшення процесу формування та вибору стратегії маркетингу ТОВ «КПМГ-Україна»

3.2. Аналітичне забезпечення оцінювання ефективності вибору маркетингової стратегії ТОВ «КПМГ-Україна»

ВИСНОВКИ

Список використаних джерел

Подивитись короткий огляд роботи можна за наступним посиланням:  

РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ.pptx


Детальна інформація
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
62
Унікальність роботи
75 %

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net