2022 рік, 72 ст. Список використаних джерел містить 60 найменувань. У роботі вміщено 3 рисунки та 2 таблиці.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ УКРАЇНСЬКИХ НАРОДНИХ КАЗОК
1.1.Моральне виховання дітей старшого дошкільного віку: мета, завдання, зміст
1.2.Психолого-педагогічні особливості розвитку дітей старшого дошкільного віку
1.3.Місце українських народних казок у моральному вихованні дошкільників
1.4.Сучасний стан використання українських народних казок у моральному вихованні дітей старшого дошкільного віку
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ УКРАЇНСЬКИХ НАРОДНИХ КАЗОК НА МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
2.1.Характеристика рівнів моральної вихованості дітей старшого дошкільного віку
2.2.Зміст експериментальної роботи використання українських народних казок у моральному вихованні дітей старшого дошкільного віку
2.3.Результати дослідження
2.4.Методичні рекомендації для вихователів і батьків щодо покращення роботи з використання українських народних казок в моральному вихованні дітей старшого дошкільного віку
Висновки до розділу 2
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.