2025 рік, 42 сторінки, 95% унікальності. Список використаних джерел містить 33 найменування. У роботі вміщено 3 рисунки, 1 таблиця
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕРЦЕПЦІЇ ТА ШКІЛЬНОГО БУЛІНГУ В КОНТЕКСТІ СІМ'Ї
1.1. Теоретичні засади вивчення соціальної перцепції в сімейній системі: діти-батьки
1.2. Булінг як критична ситуація взаємодії в шкільному середовищі
1.3. Чинники, що впливають на індивідуальне трактування ситуації булінгу батьками
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО РОЗУМІННЯ БАТЬКАМИ СИТУАЦІЇ БУЛІНГУ
2.1. Методи та організація дослідження особливостей сприйняття батьками ситуації шкільного булінгу
2.2. Аналіз та інтерпретація результатів емпіричного дослідження
2.3. Рекомендації щодо підвищення рівня обізнаності батьків про шкільний булінг та його ознаки
Висновки до розділу 2
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.