Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
1 000 грн

Вибір стратегії створення і розвитку бренду

В наявності
1 000 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
70

2024 рік, 70 ст. Список використаних джерел містить 44 найменування. У роботі вміщено 1 рисунок та 1 таблиця

ЗМІСТ

ВСТУП

Розділ І. Теоретичні основи створення та управління брендами

1.1. Сутність бренду та роль брендингу у розвитку підприємства

1.2. Сучасні концепції та підходи до формування брендів

1.3. Фактори вибору стратегії бренду

Розділ ІІ. Дослідження господарської діяльності та оцінка політики брендингу підприємства "ДП Антонов"

2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства

2.2. Аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства

2.3.Оцінка ефективності реалізації брендингової стратегії

Розділ ІІІ. Удосконалення процесу управління брендом підприємства "ДП Антонов"

3.1. Обґрунтування вибору стратегії розвитку бренду для підприємства

3.2. Методичний інструментарій впровадження обраної стратегії та оцінка результатів

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 

Детальна інформація
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
70

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися