2024 рік, 70 ст. Список використаних джерел містить 44 найменування. У роботі вміщено 1 рисунок та 1 таблиця
ЗМІСТ
Розділ І. Теоретичні основи створення та управління брендами
1.1. Сутність бренду та роль брендингу у розвитку підприємства
1.2. Сучасні концепції та підходи до формування брендів
1.3. Фактори вибору стратегії бренду
Розділ ІІ. Дослідження господарської діяльності та оцінка політики брендингу підприємства "ДП Антонов"
2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства
2.2. Аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства
2.3.Оцінка ефективності реалізації брендингової стратегії
Розділ ІІІ. Удосконалення процесу управління брендом підприємства "ДП Антонов"
3.1. Обґрунтування вибору стратегії розвитку бренду для підприємства
3.2. Методичний інструментарій впровадження обраної стратегії та оцінка результатів
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.