2024 рік, 94 ст. Список використаних джерел містить 41 найменування. У роботі вміщено 15 таблиць, 10 рисунків
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Сутність та економічний зміст інноваційної діяльності підприємства
1.2. Сучасні підходи та провідний досвід маркетингової підтримки інноваційної діяльності підприємства
Висновки до розділ 1
РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИКА ПОКАЗНИКІВ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
2.1 Організаційно-економічна характеристика проєктної діяльності підприємства «Wiseboard Inc»
2.2. Аналіз та діагностика інноваційної діяльності підприємства «Wiseboard Inc»
2.3. Дослідження можливостей розроблення програми маркетингової підтримки інноваційної діяльності підприємства
Висновок до розділу 2
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОГРАМИ МАРКЕТИНГОВОЇ ПІДТРИМКИ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
3.1. Розроблення програми маркетингової підтримки інноваційної діяльності підприємства
3.2. Обґрунтування результатів запропонованої програми
Висновки до розділу 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.