Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
1 000 грн

Формування іміджу в підприємствах сфери гостинності

В наявності
1 000 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2025
Кількість сторінок
82
Унікальність роботи
70%

2025 рік, 82 сторінки, 70% унікальності. Список використаних джерел містить 50 найменувань. У роботі вміщено 13 таблиць, 6 рисунків

ЗМІСТ

ВСТУП

Розділ 1. Теоретичні аспекти формування іміджу у сфері гостинності

1.1. Поняття іміджу підприємства та його значення для сфери гостинності 

1.2. Основні компоненти іміджу готельно-ресторанного підприємства

1.3. Сучасні підходи до формування іміджу підприємства

Висновки до розділу 1

Розділ 2. Аналіз процесу формування іміджу на прикладі підприємств сфери гостинності

2.1. Загальна характеристика готельного комплексу «Конча-Заспа Резорт»

2.2. Аналіз іміджевої політики підприємства

2.3. Проблеми та виклики у формуванні позитивного іміджу

Висновки до розділу 2

Розділ 3. Напрями вдосконалення іміджу підприємства сфери гостинності

3.1. Вдосконалення корпоративної культури як складової іміджу підприємства

3.2. Рекомендації щодо формування стійкого та привабливого іміджу

3.3. Оцінка економічної ефективності запропонованих заходів

Висновки до розділу 3

Висновки

Список використаних джерел

ДОДАТКИ    

Детальна інформація
Рік виконання
2025
Кількість сторінок
82
Унікальність роботи
70%

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися