2025 рік, 82 сторінки, 70% унікальності. Список використаних джерел містить 50 найменувань. У роботі вміщено 13 таблиць, 6 рисунків
ЗМІСТ
Розділ 1. Теоретичні аспекти формування іміджу у сфері гостинності
1.1. Поняття іміджу підприємства та його значення для сфери гостинності
1.2. Основні компоненти іміджу готельно-ресторанного підприємства
1.3. Сучасні підходи до формування іміджу підприємства
Розділ 2. Аналіз процесу формування іміджу на прикладі підприємств сфери гостинності
2.1. Загальна характеристика готельного комплексу «Конча-Заспа Резорт»
2.2. Аналіз іміджевої політики підприємства
2.3. Проблеми та виклики у формуванні позитивного іміджу
Розділ 3. Напрями вдосконалення іміджу підприємства сфери гостинності
3.1. Вдосконалення корпоративної культури як складової іміджу підприємства
3.2. Рекомендації щодо формування стійкого та привабливого іміджу
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.