2023 рік, 70 ст. Список використаних джерел містить 40 найменувань.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СФЕРІ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ
1.1. Сутність рекламно-інформаційних технологій у соціальній роботі
1.2. Технології та види рекламно-інформаційної діяльності у соціальній роботі
1.3. Ефективність та критерії соціальної реклами у соціальній практиці
Висновки до 1 розділу
РОЗДІЛ 2. МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СОЦІАЛЬНІЙ РОБОТІ Голосіївському районі м. Київ
2.1. Загальна характеристика бази дослідження
2.2. Технології та види рекламно-інформаційної діяльності у соціальній роботі Голосіївському районі м. Київ
2.3. Перспективи впровадження нових видів рекламно-інформаційних технологій у соціальній роботі в Голосіївському районі м. Київ
Висновок до 2 розділу
РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СОЦІАЛЬНІЙ РОБОТІ Голосіївському районі м. Київ
3.1. Рекламно-інформаційні технології у соціальній роботі із неповнолітніми
3.2. Аналіз рекламно-інформаційних технологій у роботі з людьми похилого віку
3.3. Особливості рекламно-інформаційних технологій у роботі із неповними сім’ями
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.