2024 рік, 90 ст. Список використаних джерел містить 90 найменувань. У роботі вміщено 9 таблиць, 7 рисунків
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ О. САВЧЕНКО
1.1. Внесок О. Савченко у розвиток початкової освіти в Україні
1.2. Актуальність педагогічних ідей науковця О. Савченко у сучасній початковій освіті
Висновок до 1 розділу
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ О. САВЧЕНКО НАУКОВЦЯМИ ТА УЧИТЕЛЯМИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
2.1. Педагогічні ідеї О. Савченко щодо розвитку пізнавальної самостійності молодших школярів
2.2. Аналіз психолого-педагогічної літератури щодо формування пізнавальної активності учнів початкової школи
Висновки до 2 розділу
РОЗДІЛ 3. ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ О. САВЧЕНКО ЩОДО ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
3.1. Критерії та показники формування пізнавальної активності учнів початкової школи
3.2. Впровадження педагогічних ідей О. Савченко у процесі формування пізнавальної активності молодших школярів
3.3. Аналіз результатів формувального експерименту
Висновки до 3 розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.