2024 рік, 75 ст. Список використаних джерел містить 62 найменування. У роботі вміщено 5 рисунків та 8 таблиць
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ ЗДІБНОСТЕЙ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ
1.1 Історія дослідження розвитку здібностей
1.2 Сучасний стан досліджень розвитку здібностей
1.3 Психологічні теорії розвитку здібностей
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ ЗДІБНОСТЕЙ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ
2.1 Постановка проблеми дослідження
2.2 Програма та загальна методика дослідження
2.3 Статистичний аналіз результатів дослідження
2.4 Якісний аналіз результатів дослідження
3.1 Теоретико-методологічне обґрунтування рекомендацій
3.2 Конкретна програма психопрофілактики, психокорекції
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.