2023 рік, 85 ст. Список використаних джерел містить 56 найменувань.
ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. теоретичні засади формування іншомовної комунікативної компетентності учнів старшої школи
1.1. Сутність та зміст поняття «компетентність»
1.2. Характеристика іншомовної комунікативної компетентності
1.3 Особливості та труднощі формування іншомовної комунікативної компетентності на уроках іноземної мови у старших класах
1.4 Особливості розвитку учнів старшої школи
РОЗДІЛ 2. ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В СТАРШІЙ ШКОЛІ НА ОСНОВІ СМАРТФОНУ
2.1. Смартфон, як елемент інформаційно-комунікативної технології навчання при формуванні іншомовної комунікативної компетентності
2.2. Синтез смартфону та ігрових технологій навчання для формування іншомовної комунікативної компетентності у старшокласників
2.3. Проектна технологія навчання з використанням смартфону, як ефективний метод формування іншомовної комунікативної компетентності в учнів 10-11 класів
РОЗДІЛ 3. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ ПРИ ВИКОРИСТАННІ СМАРТФОНУ
3.1. Методична розробка уроку англійської мови для учнів 11 класу з використанням смартфону, за темою «Travel»
3.2. Рекомендації стосовно організації процесу навчання при використанні смартфону
Висновок
Список використаної літератури
Додатки
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.