2022 рік, 105 ст. Список використаних джерел містить 71 найменування.
ЗМІСТ
ВСТУП |
РОДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ У ДІТЕЙ |
1.1. Особливості формування емоційного розвитку дитини в дошкільному віці |
1.2. Психолого-педагогічна характеристика дітей старшого дошкільного віку із заїканням і синдромом дефіциту уваги з гіперактивністю |
1.3. Особливості розвитку емоційної сфери старших дошкільників із заїканням і синдромом дефіциту уваги з гіперактивністю |
Висновки до першого розділу |
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ В ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАЇКАННЯМ І СИНДРОМОМ ДЕФІЦИТУ УВАГИ З ГІПЕРАКТИВНІСТЮ |
2.1. Вивчення стану сформованості емоційної сфери старших дошкільників із заїканням і синдромом дефіциту уваги з гіперактивністю |
2.2. Результати діагностики особливостей розвитку емоційної сфери в дітей дошкільного віку із заїканням і синдромом дефіциту уваги з гіперактивністю |
2.3. Методичні рекомендації по використанню інновацій методик в процесі розвитку емоційної сфери дошкільників із заїканням та синдромом дефіциту уваги з гіперактивністю |
Висновки до другого розділу |
ВИСНОВКИ |
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ |
ДОДАТКИ |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.