2022 рік, 141 ст. Список використаних джерел містить 85 найменувань. У роботі вміщено 24 рисунки та 40 таблиць.
ЗМІСТ
ВСТУП |
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ТОВАРНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА |
1.1. Сутність управління товарною політикою підприємства |
1.2. Методологія формування товарної політики підприємства |
1.3. Методичні підходи до оцінювання ефективності управління товарною політикою підприємства |
Висновки до розділу I |
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ТОВАРНОЮ ПОЛІТИКОЮ ТОВ «СТЕВІЯСАН КОРПОРЕЙШН» |
2.1. Характеристика виробничо-господарської діяльності ТОВ «СТЕВІЯСАН КОРПОРЕЙШН» |
2.2. Аналіз фінансово-економічного стану ТОВ «СТЕВІЯСАН КОРПОРЕЙШН» |
2.3. Оцінювання ефективності управління товарною політикою на ТОВ «СТЕВІЯСАН КОРПОРЕЙШН» |
2.4. Аналіз впливу факторів на управління товарною політикою ТОВ «СТЕВІЯСАН КОРПОРЕЙШН» |
Висновки до розділу II |
РОЗДІЛ ІІІ. НАУКОВЕ ОБҐРУНТУВАННЯ НАПРЯМІВ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ТОВАРНОЮ ПОЛІТИКОЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ |
3.1. Напрями покращення процесу управління товарною політикою ТОВ «СТЕВІЯСАН КОРПОРЕЙШН» |
3.2. Наукове обґрунтування пропозицій щодо удосконалення процесу управління товарною політикою ТОВ «СТЕВІЯСАН КОРПОРЕЙШН» |
3.3. Вплив запропонованих заходів на ефективність управління товарною політикою підприємства |
Висновки до розділу III |
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ |
ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ |
ДОДАТКИ |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.