2023 рік, 96 ст. Список використаних джерел містить 51 найменування. В роботу включено 7 рисунків, 5 таблиць
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Теоретико-методичні основи маркетингового менеджменту
1.1. Сутність і зміст маркетингового менеджменту
1.2. Функції й завдання маркетингового менеджменту
1.3. Оцінка ефективності маркетингового менеджменту
РОЗДІЛ 2. Аналіз діяльності ТОВ «Академії передової естетики» на ринку України
2.1. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Академія передової естетики»
2.2. Проблеми маркетингової діяльності підприємства
2.3. Аналіз ефективності маркетингової діяльності ТОВ «Академії передової естетики»
РОЗДІЛ 3. Пропозиції щодо покращення маркетингового менеджменту на підприємстві ТОВ «Академії передової естетики»
3.1. Обґрунтування напрямів вдосконалення маркетингової діяльності підприємства
3.2. Розробка заходів щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства
3.3. Оцінка ефективності заходів щодо вдосконалення маркетингового менеджменту підприємства
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.