2025 рік, 51 сторінок, 85% унікальності
ЗМІСТ
ВСТУП | |
Розділ 1. | ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОРЕКЦІЇ ПОРУШЕННЯ ПОСТАВИ У СТУДЕНТІВ ЗАСОБАМИ ЗМІНИ СПОСОБУ ЖИТТЯ |
1.1. | Сучасні підходи до визначення поняття «порушення постави» |
1.2. | Місце зміни способу життя у корекції порушення постави |
Висновки до першого розділу | |
РОЗДІЛ 2. | ДІАГНОСТИКА ПОРУШЕННЯ ПОСТАВИ У ОСІБ ЮНАЦЬКОГО ВІКУ |
2.1. | Організація та зміст діагностики порушень постави у студентів |
2.2. | Аналіз результатів діагностики порушень постави у студентів |
Висновки до другого розділу | |
РОЗДІЛ 3. еФЕКТИВНІ ШЛЯХИ ВИКОРИСТАННЯ ЗМІНИ СПОСОБУ ЖИТТЯ У КОРЕКЦІЇ ПОРУШЕНЬ ПОСТАВИ У СТУДЕНТІВ | |
3.1. | Зміст роботи з корекції порушень постави у студентів засобами зміни способу життя |
3.2. 3.3. | Перевірка й анaліз результaтів фoрмувальнoгo експерименту Методичні рекомендації щодо використання зміни способу життя у корекції порушень постави у студентів |
Висновки до третього розділу | |
висновки | |
список використаних джерел | |
ДОДАТКИ |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.