2021 рік, 40 ст. Список використаних джерел містить 38 найменувань. У роботі вміщено 2 таблиці.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Аудіовізуальна підтримка навчального процесу як теоретична проблема
1.1. Поняття і класифікація аудіовізуальних засобів
1.2. Психологічні та соціальні чинники використання аудіовізуальних засобів у навчальному процесі початкової школи
1.3. Місце аудіовізуальних засобів в навчальному процесі початкової школи
Висновки до першого розділу
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ АУДІОВІЗУАЛЬНИХ ЗАСОБІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
2.1. Експериментальна перевірка актуальності досліджуваної проблеми
2.2. Узагальнення досвіду підготовки вчителів до використання аудіовізуальних засобів у початковій школі
2.3. Прогностичне обґрунтування результатів наукового пошуку
Висновки до другого розділу
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.