Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
1 500 грн

Удосконалення якості надання послуг у засобах розміщення туристів» (на прикладі ТОВ «Premier Hotel Odesa»)

В наявності
1 500 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
85

2022 рік, 85 ст. Список використаних джерел містить 42 найменувань. У роботі вміщено 11 рисунків та 28 таблиць.

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади управління якістю надання послуг у закладах розміщення туристів

1.1. Сутність, значення та підходи до визначення якості послуг в закладах розміщення туристів (ЗРТ)

1.2. Моделі і методи управління якістю послуг в ЗРТ

1.3. Принципи побудови системи управління якістю надання послуг в ЗРТ

РОЗДІЛ 2. Оцінювання рівня надання послуг у закладах розміщення туристів (на прикладі ТОВ «Premier Hotel Odesa»)

2.1. Організаційно-економічна характеристика готелю  «Premier  Hotel  Odesa»

2.2. Дослідження особливостей надання послуг у готелі  «Premier  Hotel Odesa»

2.3. Оцінка якості послуг готелю «Premier Hotel Odesa»

РОЗДІЛ  3.  Напрями підвищення  якості  надання  послуг  у готелі «Premier Hotel Odesa»

3.1. Удосконалення системи управління якістю на підприємстві готельного господарства

3.2. Розробка проекту підвищення якості надання послуг у готелі «Premier Hotel Odesa»

3.3. Економічне обґрунтування запропонованих заходів щодо покращення якості готельних послуг

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Детальна інформація
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
85

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net