2022 рік, 85 ст. Список використаних джерел містить 42 найменувань. У роботі вміщено 11 рисунків та 28 таблиць.
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади управління якістю надання послуг у закладах розміщення туристів
1.1. Сутність, значення та підходи до визначення якості послуг в закладах розміщення туристів (ЗРТ)
1.2. Моделі і методи управління якістю послуг в ЗРТ
1.3. Принципи побудови системи управління якістю надання послуг в ЗРТ
РОЗДІЛ 2. Оцінювання рівня надання послуг у закладах розміщення туристів (на прикладі ТОВ «Premier Hotel Odesa»)
2.1. Організаційно-економічна характеристика готелю «Premier Hotel Odesa»
2.2. Дослідження особливостей надання послуг у готелі «Premier Hotel Odesa»
2.3. Оцінка якості послуг готелю «Premier Hotel Odesa»
РОЗДІЛ 3. Напрями підвищення якості надання послуг у готелі «Premier Hotel Odesa»
3.1. Удосконалення системи управління якістю на підприємстві готельного господарства
3.2. Розробка проекту підвищення якості надання послуг у готелі «Premier Hotel Odesa»
3.3. Економічне обґрунтування запропонованих заходів щодо покращення якості готельних послуг
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.