2023 рік, 73 ст. Список використаних джерел містить 45 найменувань. Робота включає 4 таблиці, 7 рисунків
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ СПЕКТРОМ АУТИСТИЧНОГО ПОРУШЕННЯ
1.1.Теоретичні аспекти вивчення пізнавальної діяльності у сучасній психологічній літературі
1.2.Психологічні особливості дітей дошкільного віку із спектром аутистичного порушення
1.3.Особливості пізнавальної діяльності у дітей дошкільного віку із спектром аутистичного порушення
Висновки до 1 розділу
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ СПЕКТРОМ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ
2.1.Аналіз взаємозалежних параметрів з ступенем аутизму
2.2. Висвітлення взаємозалежних параметрів з факторами «Порушення активізації пізнавальних процесів аутичної дитини», «Порушення сенсорної інтеграції аутичних дітей»
2.3.Обґрунтування методик та опис вибірки дослідження особливостей пізнавальної діяльності у дітей дошкільного віку із спектром аутистичного порушення
Висновки до 2 розділу
РОЗДІЛ 3. ПСИХОКОРЕКЦІЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ СПЕКТРОМ АУТИСТИЧНОГО ПОРУШЕННЯ
3.1. Розроблення психокорекційної програми оптимізації пізнавальної діяльності у дітей із спектром аутистичного порушення
3.2. Аналіз ефективності психокорекційної програми оптимізації пізнавальної діяльності у дітей із спектром аутистичного порушення
Висновки
Додатки
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.