2023 рік, 94 ст. Список використаних джерел містить 58 найменувань. В роботу включено 11 рисунків, 1 таблиця
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Сутність, цілі та призначення реклами в діяльності підприємства
1.2. Умови та принципи організації рекламної діяльності підприємств галузі ІТ-послуг
1.3. Методика організації рекламної діяльності на підприємстві в галузі ІТ-послуг
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ТА РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «АГРІАНАЛІТИКА»
2.1. Організаційно-економічна характеристика ТОВ «Агріаналітика»
2.2. Визначення маркетингового середовища підприємства
2.3. Дослідження методики організації рекламної діяльності ТОВ «Агріаналітика» та її ефективність
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «АГРІАНАЛІТИКА»
3.1. Обґрунтування рекламної стратегії господарства
3.2. Організація рекламної кампанії підприємства у мережі Інтернет
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.