Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
1 200 грн

Організація рекламної діяльності підприємства

В наявності
1 200 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
94

2023 рік, 94 ст. Список використаних джерел містить 58 найменувань. В роботу включено 11 рисунків, 1 таблиця

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

1.1.  Сутність, цілі та призначення реклами в діяльності підприємства

1.2. Умови та принципи організації рекламної діяльності підприємств галузі ІТ-послуг

1.3.  Методика організації рекламної діяльності на підприємстві в галузі ІТ-послуг

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ТА РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «АГРІАНАЛІТИКА»

2.1. Організаційно-економічна характеристика ТОВ «Агріаналітика»

2.2. Визначення маркетингового середовища підприємства

2.3. Дослідження методики організації рекламної діяльності ТОВ «Агріаналітика» та її ефективність

РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ  ТОВ «АГРІАНАЛІТИКА»

3.1. Обґрунтування рекламної стратегії господарства

3.2. Організація рекламної кампанії підприємства у мережі Інтернет

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Детальна інформація
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
94

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися