2022 рік, 60 ст. Список використаних джерел містить 40 рисунків, 1 таблицю.
ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ 1. ЗНАЧЕННЯ УМІНЬ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ВСТАНОВЛЮВАТИ ПРИЧИННО-НАСЛІДКОВІ ЗВ`ЯЗКИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ НАУКОВО СВІТОГЛЯДУ ПРО ПРИРОДУ ТА ПРИРОДНІ ЯВИЩА
1.1. Методика організації діяльності молодших школярів в встановленні причинно-наслідкових взаємозв’язів в пізнанні навколишнього середовища
1.2. Емпіричні та теоретичні причинно-наслідкові зв`язки, їх характеристика
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ УМІНЬ ВСТАНОВЛЮВАТИ ПРИЧИННО-НАСЛІДКОВІ ЗВ`ЯЗКИ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА ТА ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»
2.1. Методика використання алгоритмів роботи зі встановлення причинно- наслідкових зв`язків складної структури на уроках природознавства та «Я досліджую світ»
2.2. Методика організаційної роботи вчителя та учнів на уроках природознавства, «Я досліджую світ» із формування уявлень про причинно-наслідкові зв`язки
2.3. Роль читацької компетенції учнів в розвитку причинно-наслідкових зв`язків
РОЗДІЛ 3. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ В УЧНІВ НА ОСНОВІ ЇХ УМІНЬ ВСТАНОВЛЮВАТИ ПРИЧИННО-НАСЛІДКОВІ ЗВ`ЯЗКИ
3.1. Методика формування уявлень і понять у курсі «Я досліджую світ»
РОЗДІЛ 4. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.