2023 рік, 115 ст. У роботі вміщено 8 таблиць
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1.РОЗДІЛ 1
Аналіз сучасних стандартів освіти природничої галузі початкової школи в Україні
1.1. Актуальність формування ключових компетентностей, які визначають якість сучасної освіти.
1.1. Компетентнісний підхід до навчання природничим наукам молодших школярів
Висновок до розділу 1
РОЗДІЛ 2
2.1. Освітня галузь "Природознавство" курс «Я і Україна»
2.2. Освітня галузь "Природознавство" курс “Природознавство”
2.3. Освітня галузь "Природознавство" інтегрований курс «Я досліджую світ»
2.4. Типові освітні програми початкової освіти природничої освітньої галузі
2.4.1. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом О. Савченко
2.4.2. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Р. Шияна
2.4.3. Типова освітня програма курсу «Я досліджую світ» у початковій школі за системою Ельконіна – Давидова
Висновок до розділу 2
РОЗДІЛ 3
3.1. Природознавство, як наука
3.2. Визначення формування природничої компетентності молодших школярів
3.3. Формування природничої компетенції молодших школярів за допомогою проблемного навчання
3.4. Формування природничої компетенції молодших школярів шляхом використання методу проектної технології
3.5. Формування природничої компетенції шляхом емоційно-ціннісного ставлення до природи
3.6. Формування природничих компетенцій у молодших школярів із засобів позакласної роботи
3.6.1. Формування природничої компетентності під час проведення екскурсій
3.6.2. Спостереження та дослідження на цільових прогулянках для формування природничої компетентності
Висновок до розділу 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.