2021 рік, 93 ст. Список використаних джерел містить 19 найменувань.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 ПРОБЛЕМИ ВСЕБІЧНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ТА ЇХ ЗВ’ЯЗОК З ФІЗИЧНИМ ВИХОВАННЯМ
1.1 Роль фізичного виховання у процесі формування і розвитку особистості
1.2 Зміст системи фізичного виховання особистості
1.3 Значення методичної майстерності педагога у процесі фізичного виховання
РОЗДІЛ 2 ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ ЯК КОМПОНЕНТ ВСЕБІЧНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ
2.1 Система форм фізичного виховання особистості та її засоби
2.2 Мета системи фізичного виховання в Україні
2.3 Урок як основна форма фізичного виховання школярів
РОЗДІЛ 3 ЛЕГКА АТЛЕТИКА У СИСТЕМІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ
3.1 Історія виникнення та розвиток легкої атлетики
3.2 Місце і значення легкої атлетики в системі фізичного виховання
3.3 Принципи навчання і тренування
РОЗДІЛ 4 ЗМІСТ І ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАНЯТЬ З ЛЕГКОЇ АТЛЕТИКИ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ
4.1 Урок – основна форма організації навчання з легкої атлетики
4.2 Структура уроку з легкої атлетики
4.3 Анатомо-фізіологічні особливості учнів
4.4 Зміст уроку з легкої атлетики в різних класах
4.5 Попередження помилок, допомога і страховка
4.6 Планування роботи з легкої атлетики
РОЗДІЛ 5 ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЗДОРОВ'Я ШКОЛЯРІВ 5-9 КЛАСІВ ЗАСОБАМИ ЛЕГКОЇ АТЛЕТИКИ
5.1 Постановка питання
5.2 Результати дослідження
ВИСНОВКИ
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.