Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
1 200 грн

Психологічні особливості інтеграції дітей із сенсорними вадами в умовах інклюзивно-освітнього простору

В наявності
1 200 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2021
Кількість сторінок
76

2021 рік, 76 ст. Список використаних джерел містить 41 найменування. У роботі вміщено 13 рисунків та 14 таблиць.

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ІНТЕГРАЦІІ ДІТЕЙ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНО-ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ

1.1. Розвиток, сучасний стан, реалії та перспективи розвитку інклюзивної освіти з урахуванням зарубіжного досвіду

1.2. Класифікація сенсорних вад та визначення особливостей розвитку психічних функцій і комунікативних навичок дітей із сенсорними вадами

1.3. Інтеграція, адаптація, інклюзія і суміжні поняття

1.4. Теоретичні засади проведення діагностичних та корекційних заходів у роботі з дітьми із сенсорними порушеннями в умовах інклюзивного-освітнього простору

Висновки до розділу 1

РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИКА ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ТА РІВНЯ КОМУНІКАТИВНИХ СПРОМОЖНОСТЕЙ У ДІТЕЙ З СЕНСОРНИМИ ВАДАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ

2.1. Теоретичні та методологічні засади діагностичних та корекційних заходів у роботі з дітьми із сенсорними порушеннями.

2.2 Методики діагностики особливостей когнітивної та емоційно-вольової сфери дітей

2.3 Дослідження структури міжособистісних зв'язків та аналіз соціальних навичок дітей із сенсорними порушеннями

Висновок до розділу 2

РОЗДІЛ 3. ВИЗНАЧЕННЯ КОМПЛЕКСУ УМОВ, ЕФЕКТИВНИХ ФОРМ СУПРОВОДУ ТА КОРЕКЦІЙНИХ ЗАХОДІВ У РОБОТІ З ДІТЬМИ З СЕНСОРНИМИ ВАДАМИ З МЕТОЮ ЇХНОЇ УСПІШНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ

3.1. Арт-практики як джерело пошуку власних ресурсів та ефективний інструмент мотивації самопізнання та пізнання світу у дітей із сенсорними вадами

3.2. Вплив сім'ї на формування позитивного самосприйняття та розвиток адаптивних механізмів у дитини. Ресурсні техніки в роботі з батьками.

3.3. Зовнішні фактори успішної інтеграції дітей в умовах інклюзивної освіти: проведення заходів щодо підвищення загальної психологічної готовності усіх учасників інклюзивного простору до інтеграції

Висновки до розділу 3

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТОНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Детальна інформація
Рік виконання
2021
Кількість сторінок
76

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися
В наявності
200 грн