2022 рік, 70 ст. Список використаних джерел містить 94 найменування. У роботі вміщено 4 рисунки та 3 таблиці.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. КОМПЕТЕНТІСНИЙ ПІДХІД ЯК ПЕДАГОГІЧНА КАТЕГОРІЯ
1.1.Сутність компетентнісного підходу у сучасній освіті
1.2. Реалізація компетентісного підходу в загальній середній освіті
РОЗДІЛ 2. ВПРОВАДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТІСНОГО ПІДХОДУ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ГЕОГРАФІЇ
2.1. Структура та зміст предметних географічних компетенцій
2.2. Формування географічної компетентності учнів засобами курсу «Географія: регіони та країни»
2.3. Технології формування та оцінювання географічних компетентностей учнів
РОЗДІЛ 3. ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНО-ГЕОГРАФІЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕМИ «ФРАНЦІЯ»
3.1. Економіко-географічна характеристика Франції
3.2. Компетентнісно-формувальні уроки географії з теми «Франція"
3.3. Методичні рекомендації до оцінювання географічних компетентностей учнів з теми «Франція»
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.