Структура дипломної роботи включає вступ, три розділи, до яких входять вісім підрозділів, висновки, список використаних джерел із 56 найменувань. Загальний обсяг роботи - 59 сторінок, з них – 52 сторінки основного тексту. Робота містить 5 таблиць, 14 рисунків, 2 додатки.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА ЦІННОСТІ СУЧАСНОГО УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА
1.1.Поняття реклами ї її значення у формуванні цінностей сучасного українського суспільства
1.2.Цілі, функції та види реклами
1.3.Основні підходи до створення реклами
Висновок до розділу 1
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА ЦІННОСТІ СУЧАСНОГО УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА
2.1. Сучасний стан розвитку рекламного ринкового сегменту в Україні
2.2. Методи впливу реклами на цінності українців
2.3. Правове регулювання рекламної діяльності в Україні
Висновок до розділу 2
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМАТИКА ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА ЦІННОСТІ СУЧАСНОГО УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА
3.1.Проблеми впливу реклами на цінності українців
3.2.Пропозиції щодо поліпшення впливу реклами на цінності сучасного українського суспільства
Висновок до розділу 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Подивитись короткий огляд роботи можна за наступним посиланням:
Вплив реклами дипл.pptxНемає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.