Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
1 200 грн

Вплив реклами на цінності сучасного українського суспільства

В наявності
1 200 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
62
Унікальність роботи
93%

Структура дипломної роботи включає вступ, три розділи, до яких входять вісім підрозділів, висновки, список використаних джерел із 56 найменувань. Загальний обсяг роботи - 59 сторінок, з них – 52 сторінки основного тексту. Робота містить 5 таблиць, 14 рисунків, 2 додатки.

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА ЦІННОСТІ СУЧАСНОГО УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА                 

1.1.Поняття реклами ї її значення  у формуванні цінностей сучасного українського суспільства                                                                         

1.2.Цілі, функції та види реклами                                                                             

1.3.Основні підходи до створення реклами                                               

Висновок до розділу 1                                                                                           

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА ЦІННОСТІ СУЧАСНОГО УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА                                      

2.1. Сучасний стан розвитку рекламного ринкового сегменту в Україні                                                                                                                

2.2. Методи впливу реклами на цінності українців                                    

2.3. Правове регулювання рекламної діяльності в Україні

Висновок до розділу 2                                            

РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМАТИКА ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА ЦІННОСТІ СУЧАСНОГО УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА                                      

3.1.Проблеми впливу реклами на цінності українців                          

3.2.Пропозиції щодо поліпшення впливу реклами на цінності сучасного українського суспільства                                                                    

Висновок до розділу 3                                                                                   

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ                                         

ДОДАТКИ


Подивитись короткий огляд роботи можна за наступним посиланням:  

Вплив реклами дипл.pptx

Детальна інформація
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
62
Унікальність роботи
93%

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net