2023 рік, 152 ст. Список використаних джерел містить 59 найменувань
ЗМІСТ
РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 5-6 КЛАСІВ СЕРЕДНЬОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
1.1 Сутність поняття «компетентність» та «компетентнісний підхід», ключові компетентності Нової Української Школи
1.2 Математична компетентність як одна з найважливіших складових життєвих компетентностей та її компоненти
1.3 Зміст підручників і навчальних програм з математики 5-6 класів як середовище для формування компетенцій
РОЗДІЛ ІІ РЕАЛІЗАЦІЯ СУЧАСНИХ ЕФЕКТИВНИХ МЕТОДИК І ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ПРИ ФОРМУВАННІ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ 5-6 КЛАСІВ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
2.1 Форми і методи впровадження ключових компетентностей учнів 5-6 класів Нової Української Школи на уроках математики
2.2 Сучасні інформаційно-комунікативні та цифрові технології і ресурси в освітньому процесі
2.3 Приклади формування компетентностей учнів 5-6 класів Нової Української Школи на різних етапах уроку під час розв’язування математичних завдань
РОЗДІЛ ІІІ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ 5-6 КЛАСІВ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
3.1 Методика дослідження ефективності впровадження інноваційних засобів навчання у процес формування математичної компетентності учнів 5-6 класів Нової Української Школи
3.2 Формувальний етап педагогічного експерименту як основний вид дослідження технології формування математичної компетентності учнів 5-6 класів Нової Української Школи
3.3 Статистична обробка та аналіз результатів експериментального дослідження
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.