У роботі вміщено 7 рисунків та 16 таблиць.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ ДО БРЕНДУ
1.1. Сутність та особливості лояльності до бренду
1.2. Методичні підходи до формування та підтримки споживчої лояльності до підприємства роздрібної торгівлі
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ
2.1. Аналіз ринку ритейлу побутової техніки та електроніки України
2.2. Характеристика підприємства ТОВ КОМФІ ТРЕЙД та основних фінансово-економічних показників діяльності
2.3. Маркетингова діяльність підприємства роздрібної торгівлі ТОВ КОМФІ ТРЕЙД
2.4. Дослідження конкурентного середовища мережі «Comfy» та позиціонування
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3 ОБГРУНТУВАННЯ ЗАХОДІВ ЩОДО ПІДТРИМКИ ЛОЯЛЬНОСТІ ДО БРЕНДУ НА РИНКУ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ
3.1. Підготовка плану до проведення маркетингового дослідження споживчої лояльності
3.2. Аналіз та обробка результатів маркетингового дослідження
3.3. Розробка заходів формування лояльності до бренду Comfy
Висновки до розділу 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАННИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.