Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
1 200 грн

ДОСЛІДЖЕННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ ДО БРЕНДУ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ

В наявності
1 200 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
84

У роботі вміщено 7 рисунків та 16 таблиць.

ЗМІСТ 

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ ДО БРЕНДУ

1.1. Сутність та особливості лояльності до бренду

1.2. Методичні підходи до формування та підтримки споживчої лояльності до підприємства роздрібної торгівлі 

Висновки до розділу 1

РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ

2.1.    Аналіз ринку ритейлу побутової техніки та електроніки України

2.2.   Характеристика підприємства ТОВ КОМФІ ТРЕЙД та основних фінансово-економічних показників діяльності 

2.3.    Маркетингова діяльність підприємства роздрібної торгівлі ТОВ КОМФІ ТРЕЙД 

2.4.    Дослідження конкурентного середовища мережі «Comfy» та позиціонування 

Висновки до розділу 2

РОЗДІЛ 3 ОБГРУНТУВАННЯ ЗАХОДІВ ЩОДО ПІДТРИМКИ ЛОЯЛЬНОСТІ ДО БРЕНДУ НА РИНКУ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ

3.1.   Підготовка плану до проведення маркетингового дослідження споживчої лояльності 

3.2.   Аналіз та обробка результатів маркетингового дослідження

3.3.   Розробка заходів формування лояльності до бренду Comfy

Висновки до розділу 3

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАННИХ ДЖЕРЕЛ

Детальна інформація
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
84

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися
В наявності
50 грн
В наявності
100 грн
В наявності
100 грн
В наявності
100 грн