Логіка проведення дослідження зумовила наступну структуру роботи: вступ, три розділи (вісім підрозділів), висновки, список використаних джерел літератури. Загальний обсяг роботи складає 76 сторінок. Список використаних джерел містить 52 найменування, у тому числі 12 іноземною мовою. У роботі вміщено 9 рисунків та 2 таблиці.
ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ БРЕНДУВАННЯ ТЕРИТОРІЇ, ЯК ІНСТРУМЕНТУ ПІДВИЩЕННЯ ЇЇ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ
1.1.Підходи до визначення терміну «брендування території»
1.2. Етапи та принципи брендування території
1.3. Значення брендування території у підвищенні її інвестиційної привабливості
РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА БРЕНДУВАННЯ ТЕРИТОРІЇ В УКРАЇНІ: ЗАГАЛЬНОДЕРЖАВНИЙ ТА МІСЦЕВИЙ ВИМІР
2.1. Характеристика брендування території в Україні
2.2. Взаємозв’язок інвестиційної привабливості та брендування (на прикладі м. Вінниці)
2.3. Аналіз брендування території міста Вінниця
РОЗДІЛ 3. ВЕКТОРИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРАКТИЧНОГО ЗАСТОСУВАННЯ БРЕНДУВАННЯ ТЕРИТОРІЙ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ
3.1. Шляхи вирішення назрілих проблем щодо брендування території
3.1. Стратегічні напрями розвитку брендування території міста Вінниця
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Подивитись короткий огляд роботи можна за посиланням: Брендування території, як інструмент підвищення її інвестиційної привабливості.pptx
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.