2022 рік, 48 ст. Список використаних джерел містить 31 найменування. Робота містить 8 рисунків, 1 таблицю.
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНЕ ВИЗНАЧЕННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА У АДМІНІСТРАТИВНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ГО ТЕХСТАРТАПСКУЛ
1.1. Сутність та особливості соціальних медіа
1.2. Соціальний медіа меркетинг як інструмент просування організації
1.3. Вплив соціальних медіа на розвиток адміністративної діяльності менеджменту
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ Соціальних медія у адміністративній діяльності організації ГО «ТЕХСТАРТАПСКУЛ»
2.1. Загальна характеристика діяльності організації
2.2. Аналізування виробничо-господарської діяльності та фінансового стану організації ГО «Техстартапскул»
2.3. Аналіз та проблеми механізму використання соціальних медіа у адміністративній діяльності
Розділ 3. Пропозиції щодо удосконалення використання Соціальних медія у адміністративній діяльності організації ГО «ТЕХСТАРТАПСКУЛ»
3.1. Обґрунтування пропозицій щодо удосконалення використання соціальних медіа
3.2. Сутність заходу удосконалення використання соціальних медіа у адміністративній діяльності
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.