2022 рік, 37 ст. Список використаних джерел містить 25 найменування. Робота включає 4 таблиці
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1.КОНЦЕПЦІЯ ЗАСТОСУВАННЯ УРОКІВ ФОРМУВАННЯ НОВИХ ВМІНЬ У ПРОФЕСІЙНИХ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ) ЗАКЛАДАХ
1.1. Сутність поняття, роль та функції проведення уроків формування нових вмінь у професійних (професійно-технічних) закладах освіти
1.2. Історія впровадження методик організації проведення уроків формування нових вмінь у професійних (професійно-технічних) закладах освіти
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ВПРОВАДЖЕННЯ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ ФОРМУВАННЯ НОВИХ ВМІНЬ У ПРОФЕСІЙНИХ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ) ЗАКЛАДАХ
2.1. Оцінка сильних та слабких сторін існуючих методичних підходів щодо організації проведення уроків формування нових вмінь у професійних (професійно-технічних) закладах освіти
2.2. Вибір напряму удосконалення виявленої слабкої сторони в існуючій методиці організації проведення уроків формування нових вмінь у професійних (професійно-технічних) закладах освіти та підбір необхідних методів вирішення поставленого завдання
2.3. Формування методичної концепції організації проведення уроків формування нових вмінь у професійних (професійно-технічних) закладах освіти з урахуванням необхідних удосконалень та здійснення необхідних порівняльних оцінок
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Детальна інформація
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
37
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.
Додати питання
1. Перейдіть у пункт меню "Контакти" 2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи. 3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net