2022 рік, 40 ст. Список використаних джерел містить 26 найменувань. У роботі вміщено 1 рисунок.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ СФЕРИ ДІТЕЙ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ІЗ ЛОГОПЕДИЧНИМИ ВАДАМИ
1.1. Історія вивчення проблеми логопедичної допомоги дітям
1.2. Особливості розвитку пізнавальної сфери дітей початкових класів із порушеннями мовлення
1.3. Мережа спеціальних закладів навчання дітей початкових класів з логопедичними відхиленнями
РОЗДІЛ 2 ФОРМУВАННЯ КОРЕКЦІЙНО-ВИХОВНОЇ ПРОГРАМИ ДЛЯ РОБОТИ З ДІТЬМИ ІЗ ЛОГОПЕДИЧНИМИ ВАДАМИ
2.1. Особливості організації логопедичної допомоги учням початкових класів при навчанні
2.2. Інклюзивне навчання дітей з мовленнєвими порушеннями. Робота вчителя – логопеда в інклюзивних класах
2.3. Розробка методик роботи із учнями початкових класів із логопедичними вадами
РОЗДІЛ 3 ПОРАДИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ПОКРАЩЕННЯ ОСВІТИ ДІТЕЙ ІЗ ЛОГОПЕДИЧНИМИ ВАДАМИ
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.