2022 рік, 37 ст. Список використаних джерел містить 29 найменувань. У роботі вміщено 2 рисунки та 2 таблиці.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО ВЕЛИЧИНУ ПРЕДМЕТІВ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ НАОЧНОСТІ
1.1.Поняття величини та особливості її сприймання дітьми молодшого дошкільного віку
1.2. Завдання, зміст, засоби формування уявлень про величину предметів у дітей молодшого дошкільного віку
1.3. Наочність як особливий засіб формування уявлень про величину предметів
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ ТА МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО ВЕЛИЧИНУ ПРЕДМЕТІВ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ НАОЧНОСТІ
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СФОРМОВАНОСТІ УЯВЛЕНЬ ПРО ВЕЛИЧИНУ ПІД ВПЛИВОМ НАОЧНОСТІ
3.1 Виявлення рівня сформованості знань про величину предметів у дітей молодшого дошкільного віку
3.2. Методичні рекомендації щодо особливостей застосування наочності для формування уявлення про величину предмітів у дітей молодшого дошкільного віку
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.