Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
500 грн

Величина. Формування уявлень про величину предметів у дітей молодшого дошкільного віку засобами наочності

В наявності
500 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
37

2022 рік, 37 ст. Список використаних джерел містить 29 найменувань. У роботі вміщено 2 рисунки та 2 таблиці.

ЗМІСТ

ВСТУП 

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО ВЕЛИЧИНУ ПРЕДМЕТІВ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ НАОЧНОСТІ 

1.1.Поняття величини та особливості її сприймання дітьми молодшого дошкільного віку 

1.2. Завдання, зміст, засоби формування уявлень про величину предметів у дітей молодшого дошкільного віку   

1.3. Наочність як особливий засіб формування уявлень про величину предметів 

РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ ТА МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО ВЕЛИЧИНУ ПРЕДМЕТІВ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ НАОЧНОСТІ

РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СФОРМОВАНОСТІ УЯВЛЕНЬ ПРО ВЕЛИЧИНУ ПІД ВПЛИВОМ НАОЧНОСТІ 

3.1 Виявлення рівня сформованості знань про величину предметів у дітей молодшого дошкільного віку

 3.2. Методичні рекомендації щодо особливостей застосування наочності для формування уявлення про величину предмітів у дітей молодшого дошкільного віку 

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 

ДОДАТКИ

Детальна інформація
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
37

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися