2021 рік, 118 ст. Список використаних джерел містить 63 найменування. У роботі вміщено 13 рисунків та 46 таблиць.
ЗМІСТ
Вступ
Розділ І. Cитуаційний аналіз
1.1 Аналіз діяльності підприємства на ринку
1.1.2 Сильні та слабкі сторони підприємства
1.2 Аналіз маркетингового середовища
1.2.1 Аналіз макросередовища
1.2.2 Аналіз мезосередовища
1.2.3 Аналіз мікросередовища
1.3 Діагностика маркетингової управлінської проблеми
Висновок до І розділу
Розділ ІІ. Планування та реалізація маркетингового дослідження
2.1 Методологія дослідження
2.2 Визначення цілі та завдань дослідження
2.3 Планування та організація збору даних
Висновок до ІІ розділу
Додатки
Список використаних джерел
Подивитись короткий огляд роботи можна за наступним посиланням: Маркетингове дослідження ТОВ Пандора Групп на ринку ювелірних прикрас України.pptx
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.