2018 рік, 36 ст. Список використаних джерел містить 35 найменувань. У роботі вміщено 1 рисунок, 6 таблиці.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ МЕДІАПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ
1.1. Трактування терміну «медіапланування» та його ролі у рекламній діяльності підприємства
1.2. Етапи медіа-планування
РОЗДІЛ 2. УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ МЕДІАПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ ПРАТ «ВІННИЦЯАГРОТРАНССЕРВІС»
2.1. Напрям діяльності ПрАТ «Вінницяагротранссервіс» та його основні фінансові показники
2.2. Аналіз наявного медіапланування ПрАТ
2.3. Управління процесом медіапланування на підприємстві
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМАТИКА УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ МЕДІАПЛАНУВАННЯ ТА ЇЇ УСУНЕННЯ
3.1. Наявні проблеми в управлінні медіаплануванням
3.2. Напрями покращення медіапланування
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.