2022 рік, 45 ст. У роботі вміщено 4 таблиці.
ЗМІСТ
Розділ I. Теоретичні засади вивчення проблеми соціалізації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку
1.1 Розвиток інклюзивного навчання в Україні
1.2. Сутність процесу соціалізації.
1.3.Соціалізація осіб з нормотиповим розвитком
Висновки до розділу І
Розділ ІІ Експериментальне вивчення процесу соціалізації дітей із порушеннями інтелектуального розвитку в умовах інклюзивної освіти
2.1 Особливості соціалізації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку
2.2 Методики вивчення стану соціалізації дітей із порушеннями інтелектуального розвитку
2.3. Програма діагностики соціалізації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку
Висновки до розділу ІІ
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.