2022 рік, 104 ст. Список використаних джерел містить 68 найменувань.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ІСТОРИЧНІ ДЖЕРЕЛА СТВОРЕННЯ ТА ЗАСАДИ СТАНОВЛЕННЯ ХОРЕОГРАФІЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ: КУЛЬТОРОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ
1.1 Зародження хореографічної освіти в Західній Європі
1.2 Хореографічні мистецькі, педагогічні та наукові школи України
1.3 Особливості роботи хореографа в сучасному соціокультурному просторі
1.4 Сучасні тенденції та художньо-естетичні особливості розвитку початкової хореографічної освіти в умовах ЗЗСО
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1
РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПОЧАТКОВОЇ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ЗЗСО
2.1. Хореографія в системі сучасної додаткової освіти
2.2. Формування естетичної культури здобувачів початкової освіти засобами хореографії
2.3. Методика навчання курсу «Ритміка та хореографія» в ЗДО та ЗЗСО
2.4. Основні форми роботи та шляхи оптимізації, удосконалення ефективності навчання хореографії в початкових класах
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.