Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
500 грн

Сегментація ринку споживачів послуг доставки (на матеріалах ТОВ «НОВА ПОШТА»)

В наявності
500 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2025
Кількість сторінок
40
Унікальність роботи
90%

2025 рік, 40 сторінок, 90% унікальності. Список використаних джерел містить 30 найменувань. У роботі вміщено 3 рисунки, 15 таблиць

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СЕГМЕНТАЦІЇ РИНКУ СПОЖИВАЧІВ ПОСЛУГ ДОСТАВКИ

1.1. Поняття та значення сегментації ринку в сучасних умовах

1.2. Критерії до сегментації ринку послуг доставки

1.3. Методологічні основи аналізу споживчої поведінки в контексті сегментації

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКУ СПОЖИВАЧІВ ПОСЛУГ ДОСТАВКИ НА ПРИКЛАДІ ТОВ «НОВА ПОШТА» 

2.1. Загальна характеристика діяльності ТОВ «НОВА ПОШТА» 

2.2. Аналіз споживчих сегментів на ринку послуг доставки ТОВ «НОВА ПОШТА» 

2.3. Дослідження споживчої поведінки клієнтів ТОВ «НОВА ПОШТА»

РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ СЕГМЕНТАЦІЇ РИНКУ ДЛЯ ТОВ «НОВА ПОШТА»

3.1. Пропозиції щодо покращення роботи з окремими сегментами споживачів ТОВ «НОВА ПОШТА» 

3.2. Оптимізація маркетингових комунікацій з різними сегментами клієнтів ТОВ «НОВА ПОШТА» 

3.3. Розробка стратегії залучення нових споживачів через сегментацію ринку ТОВ «НОВА ПОШТА» 

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Детальна інформація
Рік виконання
2025
Кількість сторінок
40
Унікальність роботи
90%

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися