Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
600 грн

Тенденції розвитку маркетингу в Україні

В наявності
600 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
35

2024 рік, 35 ст. Список використаних джерел містить 27 найменувань. У роботі вміщено 1 рисунок, 6 таблиць

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ ТА ЙОГО РОЗВИТКУ В УКРАЇНІ

1.1.   Сутність та основні поняття маркетингу

1.2.   Особливості та етапи розвитку маркетингу в Україні

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ

2.1. Особливості макросередовища маркетингу в Україні (економічні, демографічні, політико-правові, соціально-культурні та технологічні фактори)

2.2. Вплив мікросередовища на умови розвитку маркетингу (постачальники, конкуренти, посередники, контактні аудиторії, споживачі)

РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ

3.1. Перспективи розвитку маркетингу в Україні з урахуванням світових тенденцій 

3.2. Рекомендації та пропозиції щодо ефективного застосування маркетингових інструментів українськими компаніями

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ         

Детальна інформація
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
35

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися