В наявності
600 грн
Характеристики:
(дивитися всі)
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
35
2024 рік, 35 ст. Список використаних джерел містить 27 найменувань. У роботі вміщено 1 рисунок, 6 таблиць
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ ТА ЙОГО РОЗВИТКУ В УКРАЇНІ
1.1. Сутність та основні поняття маркетингу
1.2. Особливості та етапи розвитку маркетингу в Україні
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ
3.1. Перспективи розвитку маркетингу в Україні з урахуванням світових тенденцій
Детальна інформація
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
35
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.