2020 рік, 55 ст. Список використаних джерел містить 15 найменувань. У роботі вміщено 2 рисунки, 10 таблиць.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1.
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ РОЗРОБКИ І ВИВЕДЕННЯ НА РИНОК НОВОГО
ПРОДУКТУ
1.1.
Сутність і основні етапи розробки і виведення нового продукту
1.2.
Маркетингові дослідження і їх роль при розробці нового продукту
1.3.
Введення на ринок нових продуктів, основні помилки і ризики
РОЗДІЛ 2.
ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «БІОКОМПЛЕКС»
2.1.
Загальна характеристика ТОВ «Біокомплекс»
2.2.
Аналіз фінансового стану ТОВ
«Біокомплекс»
2.3.
SWOT-аналіз як метод комплексного дослідження внутрішнього стану підприємства і
стану його зовнішнього середовища
РОЗДІЛ 3. ОБҐРУНТУВАННЯ
ЗАХОДІВ ЩОДО СТВОРЕННЯ І ВИВЕДЕННЯ НА РИНОК НОВОГО
ПРОДУКТУ
3.1.
Основна мета
проекту
3.2.
Розробка стратегії маркетингу
3.3.
Розробка виробничого та організаційного
плану
3.4.
Розробка стратегії фінансування і фінансового плану
3.5.
Класифікація ризиків на
підприємстві
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.