2024 рік, 41 ст. Список використаних джерел містить 32 найменування
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ОГЛЯД ВУГІЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ В УКРАЇНІ
1.1. Історія та розвиток галузі
1.2. Сучасний стан вугільної промисловості в Україні
1.3. Основні гравці та конкурентні переваги
РОЗДІЛ 2. МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ВУГІЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "METINVEST"
2.1. Історія становлення та розвитку підприємства
2.2. Аналіз маркетингової стратегії підприємства: продукт, ціна, місце, промоція
2.3. Оцінка результативності маркетингових заходів у контексті конкурентного середовища
РОЗДІЛ 3. АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ВУГІЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
3.1. Розгляд інновацій у маркетинговій стратегії
3.2. Використання маркетингових інструментів у контексті вугільної промисловості
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.