2023 рік, 44 ст. Список використаних джерел містить 15 найменувань. У роботі вміщено 16 таблиць
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1
МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ПРОЕКТУ
1.1 Мета та завдання маркетингового аналізу
1.2 Системи маркетингової інформації, які можуть використовуватися при підготовці та реалізації інвестиційного проекту, що оцінюється
1.3 Основні фактори , які можуть вплинути на показники проекту
1.4 Оцінка мікросередовища проекту
1.5 Методи прогнозування обсягу реалізації продукції проекту
1.6 Комплекс маркетингу
РОЗДІЛ 2. ІНСТИТУЦІЙНИЙ АНАЛІЗ ПРОЕКТУ
2.1 Мета та завдання інституційного аналізу
2.2 Короткий зміст 3-4 законодавчих документів, які мають суттєве значення для інвесторів, замовників проекту
2.3 Організаційна структура управління проектом
РОЗДІЛ 3. ФІНАНСОВИЙ АНАЛІЗ ПРОЕКТУ
3.1 Визначення структури джерел фінансування інвестиційних витрат
3.2 Складення плану погашення банківського кредиту
3.3 Складення прогнозу доходів
3.4 Розрахунок амортизаційних відрахувань
3.5 Складення прогнозу поточних витрат
3.6 Складення прогнозу фінансового результату
3.7 Складення прогнозу грошових потоків
3.8 Розрахунок показників фінансової ефективності проекту
3.9 Аналіз ризиків проекту
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.