2024 рік, 46 ст. 90% унікальності. У роботі вміщено 1 рисунок, 12 таблиць
ЗМІСТ
Перегляньте короткий відеоогляд роботи, натиснувши тут
Вступ
1. Аналіз маркетингового середовища підприємства та прогнозування його можливих змін
1.1. Аналіз маркетингового макросередовища підприємства
1.2. Аналіз маркетингового мікросередовища підприємства
1.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства
2. SWOT- аналіз
2.1. Аналіз маркетингових можливостей і загроз
2.2. Аналіз сильних та слабких сторін підприємства
2.3. Визначення конкурентної переваги підприємства
3. Формування місії підприємства, побудова дерева її цілей та розробка маркетингових стратегій
3.1. Формування місії підприємства та побудова дерева її цілей
3.2. Аналіз портфеля бізнесу підприємства
Висновки
Використані джерела
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.