2022 рік, 32 ст. Список використаних джерел містить 15 найменувань.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРИТИЧНІ ЗАСАДИ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
1. 1. Теоретико-практичні проблеми використання інклюзивного навчання в закладах середньої освіти
1. 2. Особливості соціалізації дітей з функціональними обмеженнями здоров’я в умовах закладів середньої освіти
1. 3. Аналіз сучасного стану досліджуваної проблеми
ВИСНОВКИ ДО 1 РОЗДІЛУ
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА РЕАЛІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
2.1. Змістове наповнення процесу інклюзивного навчання в 4 класі початкової школи
2.2. Методика реалізації інклюзивного навчання в 4 класі
2.3. Ефективність упровадження методики інклюзивного навчання у 4 класі початкової школа
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.