Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
500 грн

Психологічні та економічні чинники при формуванні тактики ціноутворення в бізнесі

В наявності
500 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
45

2024 рік, 45 ст. Список використаних джерел містить 30 найменувань

ЗМІСТ

Вступ

Розділ 1. Теоретичні основи формування маркетингових цінових стратегій

1.1. Сутність ціни та її основні функції

1.2. Сутність маркетингових стратегій у ціновій політиці фірми

1.2. Класифікація факторів ціноутворення, що впливають на вибір цінової стратегії

Розділ 2. Аналіз діяльності та особливості формування тактики ціноутворення на ТДВ «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД»

2.1. Загальна характеристика та особливості діяльності підприємства

2.2. Діагностика стратегічних ресурсів підприємства за допомогою SWOT-аналізу

2.3. Аналіз особливостей використання автоматизованих експертних систем у формуванні тактики ціноутворення фірми при формуванні маркетингових стратегій

Розділ 3. Психологічні та економічні шляхи підвищення ефективності стратегій ціноутворення на підприємстві

Висновки

Список використаної літератури

Додатки

Детальна інформація
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
45

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися