2024 рік, 45 ст. Список використаних джерел містить 30 найменувань
ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Теоретичні основи формування маркетингових цінових стратегій
1.1. Сутність ціни та її основні функції
1.2. Сутність маркетингових стратегій у ціновій політиці фірми
1.2. Класифікація факторів ціноутворення, що впливають на вибір цінової стратегії
Розділ 2. Аналіз діяльності та особливості формування тактики ціноутворення на ТДВ «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД»
2.1. Загальна характеристика та особливості діяльності підприємства
2.2. Діагностика стратегічних ресурсів підприємства за допомогою SWOT-аналізу
2.3. Аналіз особливостей використання автоматизованих експертних систем у формуванні тактики ціноутворення фірми при формуванні маркетингових стратегій
Розділ 3. Психологічні та економічні шляхи підвищення ефективності стратегій ціноутворення на підприємстві
Висновки
Список використаної літератури
Додатки
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.